Spørsmål & svar Bergen

Vi får ofte spørsmål rundt arrangementet så vi har derfor samlet de mest vanlige spørsmålene som kommer inn til oss med svar.

Hvordan foregår bestillingen?

Når du har bestemt deg for at din avdeling eller firma vil komme sender du en mail til julebord.bergen@choice.no eller ringe: 55980127. Det er veldig greit om du skriver antall personer du estimerer dere at dere blir, dato, om dere ønsker ordinære eller VIP billetter samt skriver deres faktura adresse.

Det som nå skjer er at du vil få en dato fra hotellet om når tid du må komme tilbake med endelig antall. Det vil si at du må i gang med en intern påmelding og sende endelig antall tilbake til hotellet. Deretter sendes en faktura og du er hjertelig velkommen til julebord show.

Vi bemerker at billetter kan bestilles helt uforpliktende frem til 21. september 2022. Hotellet vil kontakte deg i forkant for en siste bekreftelse og så snart endelig antall bekreftes sendes faktura ut. Drikkebestilling og evt. andre detaljer innhenter vi enda tettere opp til julebordshowet.

Kommer alle artistene hver kveld?

Absolutt, så her er det bare å glede seg!

Hvordan gjør vi det med drikke?

Noen uker før arrangement vil hotellet ringe for å ta drikkebestilling. Du bestiller da det antallet flasker øl, vin og mineralvann som skal stå klart på deres bord når dere ankommer arrangementet.

Så kan dere selvsagt få bonger også om ønskelig som ligger klart ved ankomst.  Eller så kan det hende at dere som firma sier til de ansatte at det som står på bordet dekker firmaet og om du ønsker noe annet eller når det er tomt så må hver enkelt kjøpe dette i barene.

Hvordan er det med overnatting?

Våkne opp til en stor og fristende frokostbuffet?

Overnatting inntil 9 rom: 
Bestilles direkte på websiden (gjerne med kommentar om at dere skal på julebordshow)
Link til https://www.nordicchoicehotels.no/hotell/norge/bergen/quality-hotel-edvard-grieg/

Overnattinger for grupper over 10 rom:
Dette er på forespørsel: julebord.bergen@choice.no

Innsjekk/utsjekk:
Fredag er det innsjekk kl. 15.00, utsjekk kl. 12.00
Lørdag er det innsjekk kl. 16.00, utsjekk kl. 13.00

Når starter arrangementet?

For de med VIP billetter starter arrangementet kl. 18.00 og du må være på plass til dette tidspunktet. Og for de som har ordinære billetter er det start kl. 19.00, kom presis!

Får vi eget bord?

Alle firma og grupper for sitt eget bord som du kan ha gjennom hele kvelden.

Er det vakter på arrangementet?

Vi ivaretar all HMS under arrangementet med sikkerhetspersonell / vakthold fra PSS og medisinsk personell. 

Hva skjer om vi må redusere grunnet sykdom eller annet?

Ja det hender at det er noen som ikke kan være med i siste liten selv om de har sagt de skal komme på grunn av ulike årsaker som sykdom. Men det går dessverre ikke an å få refundert billett om noen plutselig ikke kan være med allikevel. Det blir på samme måte som når du kjøpet en konsertbillett på billettservice, om du får influensa får du dessverre ikke refundert billetten der heller.